Simone??

Heej.
Just nu så är jag jättetrött, Men jag tog mej energi att slänga upp ett litet inlägg. :)
 
Har ni hört om stormen Simone?
Den verkar mest vara i Göteborg och Halmstad osv.
Känns skönt att jag bor ganska långt upp i Svergie. :)
 
Men idag så var jag, Mamma, Alve och Ella in till stan och då köpte jag bara en tröja :)
Men sen så köpte jag en till grej men den hör till the big surprise! ;)
Så den får ni inte veta vad det är. :P
Nån dag i veckan/nästa vecka hade jag tänkt spela in en haul för jag har ganska mkt att visa. Men jag väntar fortfarande på några grejer som inte har hunnit komma än, Men dem kommer nog imorgon eller på onsdag.
 
Men idag så hann jag inte spela in nån video men jag hade fullt upp idag.
För jag vaknade klockan halv tio, Sen så hade jag en timme på mej att klä på mej och äta osv, Sen så åkte vi in till stan och kom hem vid typ halv fem. Sen så tills nu har vi haft ett minikalas för min kusin. Hon fyller egentligen år i November men dem är inte här då. :)
Men imorgon så ska jag inte göra nåt speciellt så då kan jag spela in nån video. 
 
Jag känner att jag har blivit bättre på att blogga. 
  • Jag skriver längre inlägg.
  • Jag bloggar mer.
  • Gör fler inlägg om dagen.
  • Jag gör minst en video om dagen.

Men nu så ska jag avsluta inlägget här så,Vi hörs snart! <3
 

Kommentera här: