Haaaul! :*

Heey, What's up??

Nu hade jag tänkt göra en haul! :D
Vi kan börja med Ur&Penn, Där köpte jag 5 par örhängen. Det var rea på alla Montini smycken, Så ett Montini smycke kostade 20 kr.<3

<3
<3
<3
<3
<3

Sen inne på NewYorker köpte jag 2 bandeau-toppar, Sen jag hade ett linne och mina systrar köpte ett likadana, Moa köpte ett förstort så jag och hon bytte. ;)<3

ca. 60 kronor.<3
ca. 50 kronor.<3
<3




Min moster hade loppis oxå, Det gick sådär men vi fick ta vad vi ville i slutet, Jag tog en neccesär oxå men den glömde jag!! :/<3

5 kr, H&M<3
5 kr, H&M, Nummer 18. Sweet Rose.<3
10 kr, Loréal Paris, Nummer 120. Vanilla.<3

Sen har jag fått saker av mamma. :)<3

Gul dekorationssand från Ikea.<3

Svart glas från Ikea, 9 kr.<3

Vita ballerinaskor i spets, H&M, 129 kronor<3






Kommentera här: