Ehrm. :P

Heey, What´s up?
 
Just nu är jag i Uppsala, Ska vara här tills på söndag.
Men jag har ett ganska fullspäckat schema medans jag är här och kommer inte kunna blogg så mycket.
Jag hade tänkt skriva schemat. :P
 

Torsdag: Shoppa :)
Fredag: Gröna Lund!! <3
Lördag: Fest och picknick :D
Söndag: Biltur på ca. 6 timmar.
 
Så ja, Nu vet ni.
Igår kunde jag inte blogg för vi kom hit vid kl. 17.00 och då så skulle vi äta middag och sen efter det orkade jag bara inte.. Sorry, But that´s the life <3
Men sen när jag kommer hem igen kommer bloggningen rulla på som vanligt.
Men det kommer ju självklart att komma upp inlägg ibland, Så helt öken kommer det ju inte bli här.
 
Men det kommer komma upp en haul när jag kommer hem, Och nu lovar jag det! Med handen på hjärtat!
 
Men nu när jag gör videos kommer jag att göra dem på engelska(YouTube)
Så ni vet. ;P
 
Men nu så får det vara nog!
Hej dah! :*
 
 

Kommentera här: