Rand0m!

Heey, What´s up??
 
Jag sov hos Antonia från igår tills idag. Vi gjorde typ inget.
Jo, Vi var uppe till klockan fem på morgonen och sov till klockan ett på eftermiddagen. Höhö. :P
 
Är det bara jag som har Beyoncé som all time favorite artist?
Är helt galen i hennes röst! Jag menar seriöst! Hon är helt gudomlig jue!
 
Men här kommer några roliga frågor om mej. :D

Ditt fullständiga namn? Jonna Margaretha Eriksson.
Hur Lång är du? 1,60 typ.
Ögonfärg? Blå

Spelar du något instrument? Haha, Nej, Har aldrig haft den talangen.

Dina första tankar när du vaknar? Gooooood Mooooooorgon!
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum, Vid en dator..
Biter du på naglarna? Nope.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Bluuueeeee!
Har du några husdjur? Yes.
Är du singel? No, Of Course not!
Vem är snyggasst? Min pojkvän, Såklart. :D
Vem vet mest om dig? Ja du. Sandra, Kristoffer, Antonia tror jag. :)
Vad vill du ha just nu? Pengar och NUTELLAAA!!!
Rädd för? Spindlar(!!!!!!!!!!!), nålar, höjder, mörker, spöken osv denna lista kan göras hur lång som helst
Din första riktiga kärlek? Venne..
McDonalds eller Burgerking? Donken. :D
Sjunger du? Aa. :D
Vad har du för skostorlek? 35-38..
Vill du gifta dig? Nån dag ja.
Kommer du överens med dina föräldrar? Haha ja!
Din hårfärg? Blondeee!
Vad ska du göra i morgon? Nothing, I think..
Skor du hade på dig idag? Mina vita ballerinaskor från h&m
Vad sover du i? Trosor och en tröja, Om jag sover borta så är det pyjamas.
Snygg färg? Pastellfärger och vintage.
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Mat: Tacos, Chicken Nuggets, Pommes Frites. Dryck: Loka, Fanta, Cola, Sprite.
Hur svarar du i telefonen hemma? Hejsan xD
Vad är du sugen på nu? Godis och NUTELLAAAAA!
Hur svarar du i mobilen? Tjenare rövar! nä men Hej eller Hallå!
Sov du ensam inatt? Nej, Sov hos Antonia. ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov...
Vad var det senaste någon sa till dig? Det är typ vid fem över halv ungefär..
Druckit idag? O´boy, saft och vatten..
Vad är det för väder hos dig nu? Ljummet...
Godaste glassmaken? Choklad, Jordgubb. :D
Drömmer du mardrömmar? Haha, Ibland.
Favoritklädsel? Don´t know...
Favorit godis? Choklad hjälper fan mot allt.
Hur många kuddar sover du med? 2.
Längtar du mest efter just nu? Halloween och jul.
Vem har vart din räddning idag? Haahah, whut?
Vad luktar det nu om du sniffar lite? choklad. xD
Saknar du någon just nu? Aa, Min boyfriend. :D
Vill du ha barn? Nån gång så ja. :D
Är det någonting som är stressigt? Mm..
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja!
Är du blyg? Tyvärr.
Vad gör du just nu? Lyssnar på musik.
Tycker du att du har fin dialekt? Nja. :P
Tycker du om snö? Ibland.
Vad gör du om 10 minuter? Duschar..
Hur mår du nu? Sömnig men glad.
Vad är din önskan just nu? PENGAR; NUTELLA och ÄPPELJUICE!
Har du något speciellt cetat? Hej..
Vad lever du på? ?
Vad gör du om 5 år? ?? Venne ??
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Venne, En massa.
 
(Jag har blivit neger för jag har solat i makadakada.)

Kommentera här: