RÄDDA MEJ!! 😔

HEJ.
Första dagen i skolan efter lov...
Känner mej sådär lite halvt död efter idag.. 😂

Men ni vet den där creepy känslan när man inte kan röra på sej...! 
Jag har ju vart med om en knarkare, Så då drömde jag om det inatt, Och så vaknade jag och det kändes som om nån låg bakom mej i sängen och sen så typ stod det nåt och kollade på mej.. Det var typ en människa, Men den rörde sej långsamt bakåt och sen blundade jag i typ 5 min.. MAX!! Och då var den bara borta.. Ju längre bak den kom ju mer otydlig blev den... Det var asläskigt. Sen kunde jag inte röra mej på typ en timme för det kändes som att jag var fastknuten eller att nån höll fast mej. Det var hur läskigt som helst, Det här inträffade mej vid typ nånstans mellan kl. 04.00 och kl. 04.30 på natten. Så. 

Men det var det och ni kan ju kommentera där nere om ni har vart med om något liknande. ❤️

Kommentera här: