En liten snabb random uppdatering.

Heey, What´s up??
 
Jag har ett litet problem.
För några dagar sen så spelade jag in en sminkning som behövs redigeras men jag har inget redigeringsprogram, Så om ni har ett tips på en bra redigeringsapp så för ni jättegärna kommentera.
Men inte Windows Live Movie Maker för den går inte ladda ner till min dator, Jag har verkligen försökt men det går verkligen inte!! :(
 
Men idag var jag med Sandra och Antonia hemma hos Antonia, Vi gjorde väl inget speciellt. 
 
Imorgon så har jag slöjd.... (HJÄLP, HAR TAPPAT BORT DET JAG HÅLLER PÅ MED!!)
Sen har vi bokbuss imorgon oxå.
 
Men jaa. 
 
Ska hitta ett redigeringsprogram nån gång innan vi i klassen åker till HOLIDAY CLUB i Åre.
Det är första gången jag är där då. 
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag att vi inte kommer sova så mycket ;P
Men dem hade några regler:
 
 
  • Inget spring i korridorerna. (Helt 100% säker på att den regeln kommer brytas)
  • Ingen hög musik i lobbyn.
  • Inga barn under 18 år i SportsBar efter kl. 21.00
  • Ingen medhavande mat.
  • Inte sova eller ligga ner i fotöljerna i lobbyn.
 
Sen hade vi några regler oxå:
 
  • Inte lämna nån utanför!
  • Inte ta med egna pengar, Man får 100 kr var...
  • Inget bråk.
  • Ingen energidryck.
  • Ingen i badet efter kl. 22.00
Dem jag ska sova med på HOLIDAY CLUB är Anja och Antonia. :D
Vi ska vara där den 6-7 Juni.
Men det var typ det om HOLIDAY CLUB.
 
Men det jag har på mej idag är:
 
En vit ganska lång tröja med trekvartsärmar med ett svart kors som ska se ut som är målat med sprayfärg från    NewYorker.
Ett par jeggings från KappAhl.
Ett par rosa strumpor som det står LOVE på med silvrig text på, Vart dem är ifrpn förblir en gåta.
 
Men hejdå, Sötgurkor!
 

Kommentera här: