100 frågor om mej. (Taget ifrån http://anjaslife.blogg.se/)

1: Namn? Jonna
2: Stjärntecken? Vattuman
3: 3 Rädslor? Spindlar, Trånga utrymmen och hissar!!
4: 3 saker du älskar? Vänskap, Kärlek och Min pojkvän ;)
5: 4 avtändande saker? Vet inte riktigt. ;P
6: Lärt dig ett nytt språk? Engelska(Länge sen) och ska börja lära mej spanska efter sommarlovet.
7: Bästa vän? http://zindra.blogg.se/
8: Din sexuella läggning? Dafuq??
9: Din första dejt? Har inte haft en dejt än...
10: Hur lång är du? Ca. 160.
11: Vad saknar du just nu? Många.
12: Vilken tid föddes du? Vet inte riktigt, Men på morgonen gissar jag på. ;P
13: Favorit färg? Lila, Grön, Blå.
14: Är du kär i någon? Japp. :D
15: Favorit citat? Haha, Venne.
16: Favorit plats? Ehm.. Venne.
17: Favorit mat? TACOS!
18: Använder du ironi? Ibland, Så ja. 
19: Vad lyssnar du på just nu? Beyoncé.
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Utseendé. Hehe. :P
21: Skostorlek? 35-36-37...
22: Ögonfärg? Blå. :D
23: Hårfärg? Blond! <3
24: Favoritfärg på kläder? Beror på.. 
25: Busringt? Aa.
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Svart, Vit, Rosa och Silver. :P
27: Meningen bakom ditt alias? Och vad är alias??
28: Favoritfilm? Twilight!!!!<3
29: Hur känner du dig just nu? GLAAAAD! :) 
30: Någon du älskar? Familj, Vänner och POJKVÄNNEN! <3<3
31: Din relationsstatus? I ett förhållande! :*
32: Din relation med dina föräldrar? ?
33: Favorit högtid? Julafton! <3
34: Tatueringar/piercingar du har? hål i öronen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Ett hål till i ena örat.
36: Tog bort 36 för den var konstig, Asså de var från en tidnings sida såå ja..
37: Hatar du och ditt ex varandra? NEJ! Vi är superbra kompisar! :D
38: Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms? Ibland. 
39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Jag smsade senast med Sandra(http://zindra.blogg.se/) Så, NEJ! 
40: När höll du senaste handen med någon? Den 15:onde Juni.
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Nästan en timme. Hehe. xD
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej. 
43: Vart är du just nu? Hemma.
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dej? Dafuq?
45: Har du varit på ett bröllop? Aa.
46: Bor du med dina föräldrar? Ja!
47: Längtar du till något? Ja! :D
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja, Det gör jag.
49: Har du varit underviktig? Nej, Tror inte det..
50: När kramade du någon senast? Nyss, Jag kramade Valter. (Min lillebror på snart 6 månader)
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Jag skulle bli helt förkrossad! :(
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Ehm. Tror inte det.
53: Något du inte gillar med idag? Japp, Det gör det.
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Justin Bieber!
55: Vad tänker du på mest? En massa. 
56: Din konstigaste talang? I don´t know..
57: Har du några konstiga fobier? När papper skär emot kläder! Usch, Fy och Blä!
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Beror på. ;P
59: Vilken var din senaste lögn? Venne....
60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Just nu är det nog ringa. Inte för att jag gör det speciellt ofta, Jag videochattar inte heller speciellt ofta... 
61: Tror du på spöken? Lite..
62: Tror du på magi? Nej.
63: Tror du på lycka? JA!
64: Hur är vädret just nu? Där jag bor är det vindstilla och "ljummet" ute.
65: Vilken var den senaste boken du läste? Hungergames, Triologin.
66: Gillar du lukten av bensin? Haha, Ja! ;D
67: Har du några smeknamn? Johnny, Typ.
68: Senaste skadan? Venne.
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Spenderar! ;P Men jag kan spara oxå! :D
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej! :/
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Japp.
72: Favorit djur? Katt(?)
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov..
74: Vad tror du satans efternamn är? Inte f** vet jag, Vill inte veta heller..
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? http://youtu.be/FHp2KgyQUFk
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Snäll, Söt, Omtänksam, Inte bara bry sej om sej själv m.m.
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? ?
78: Har du varit olyckligt kär? Nej!
79: Ditt favorit ord? Love
80: En bra blogg du följer? http://misslisibell.se/
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Sluta kriga, Lev i frid!
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej.
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? På blommor..
84: tog bort den
85:  Tog bort den..
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Har inte betyg..
87: Kysst en kille? Ja.
88: Kysst en tjej? Nej!
89: Kysst någon i regnet? Japp. Haha. :P
90: Haft ett jobb? Går fortfarande i skola..
91: Lämnat huset utan plånbok? Japp.
92: Mobbat någon på internet? Nej!
93: Tog bort den
94: Tog bort den
95: Druckit alkohol? Nej..
96: Är du vegetarian/vegan? Jag är wannabe vegetarian, Jag äter kyckling och fisk.
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Jaa.
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Nepp.
99: Varit utomlands? Ja, det har jag
100: Fått ditt hjärta krossat? Ja, Det har jag.
 
 (Min nya header förresten!) <3
 

Kommentera här: