<3

Heej, Igår var jag på bröllop så kunde inte blogga nåt. 
 
Ja, Jag hade tänkt att göra en video ute idag, Men såklart så ska det spöregna.. :(
Hoppas att det inte gör det imorgon, Blir jätteroligt att gå på stan då. 
Men om ni vill veta mer om imorgon så har jag skrivit ett inlägg för inte så länge sen om det. :D
 
Asså, Jag vet inte vad jag ska blogga om. Haha. ;)
Så ni får superdupergärna skriva i kommentarerna vad jag ska blogga om och vad jag ska göra för videos!
Men ska försöka att göra minst en video idag, Men det tar ju tid att spela in, Redigera, Spara och ladda upp.
Men ni ser väl om jag laddar upp nån video. :D
 
Men just nu så sitter jag och pratar på skype med Anja och Antonia, Får se om Sandra loggar in. :*
Men nu ska jag gå ner ovh äta lite, Hörs snart. :*
 
 (My love to mariekex) <3

Kommentera här: