Kalender dag #4, #5, #6 och #7

Hej! 
 
Jag sa ju att jag skulle lägga upp 3 videos IGÅR men jag satt aldrig vid datorn igår! Sry!
 
På datorn jag sitter vid nu så har jag inga videos så... 
 
Ett fyrdubbelt så långt inlägg ksk??
 
Men jao... Igår så såg jag, Sandra och hennes familj och kollade på: "SNOWHITE AND THE HUNTSMEN" och den var suuuuuuuuuuuuuper duper bra!<33
 
Och mina favoritfilmer just nu är:
1. Twilight (Har bara sett en av filmerna men jag vill se alla)
2. Snowhite and the huntsmen.
3. Hungergames
4. Justin Bieber-Never Say Never!
 
Ja, Det var alla favoritfilmer jag kommer på just nu. :D
 
Jag hade tänkt ge er 50 saker ni kaaanske inte visste om mej och det är en sorts TAG typ så ni får gärna oxå göra den på eran blogg!<33
 
1. Jag ÄLSKAR att vara med kompisar
2. Jag älskar att umgås med folk (Bara det att min telefon tar över ibland...)
3. Jag är en mobilnörd...
4. Jag är INTE singel och har vart i ett förhållande i 8 månader och 3 dagar.
5. Jag blir 12 år den 23 januari 2013. :D
6. Jag är född en vecka för tidigt
7. Jag älskar att baka.
8. Jag går i femman.
9. Jag litar inte på alla... Bara några få.
10. Senaste jag mätte mej så var jag 156 cm lång.
11. Senaste jag vägde mej vägde jag 45,6 kilo (Men jag är ju ganska lång så...)
12. När jag var 6-7 år gammal så läste jag alla Harry Potter böckerna och såga alla filmerna...
13. Jag har facebook
14. Jag har instagram: @storasysterjonna
15. Jag ÄLSKAR namnen Nova-Leé, Tuva-Leé och Milo
16. Jag älskar bebisar!
17. Jag älskar smink!
18. Jag har en sjuk Bieber-fever!<33
19. Namnet Jonna betyder Grekisk Gudinna.
20. Min ögonfärg är blå.
21. Det är alltid någon del av min kropp som kliar...
22. Jag har gått i balettskola.
23. Jag tycker inte om att dricka mjölk men kan äta mjölk har inte kunnat dricka det sen skolan serverade ljummen mjölk som smakade grädde...
24. Jag gillar inte småkryp och nyckelpigor räknas INTE! 
25. Jag är vegetarian men äter kyckling och fisk.
26. Jag är född i Göteborg.
27. Jag är inte allergisk mot nåt... Vad jag vet...?
28. Jag gillar INTE lök men kan äta chips med lök smak.
29. Jag ÄLSKAR tacos.
30. Mina favoritfärger är lila, blå och rosa.
31. Jag är mörkrädd.
32. Jag har vart i Spanien(1 gång), Danmark(2 gånger) och Norge(1 gång)
33. Vissa tycker jag ser skelögd ut vilket har fått mej att tro att jag är det... 
34. Jag gillar typ alla bilder jag ser på facebook..
35. Jag gillar allt som luktar vanilj typ.
36. Jag älskar frukt.
37. Jag älskar godis och snacks.
38. Jag gillar att kramas.
39. Jag svettas jättemycket hela tiden!
40. Jag gillar inte banan.
41. Jag är höjdrädd.
42. Jag är mörkrädd.
43. Jag vill tatuera in Believe på nån av mina handleder.
44. Jag älskar att blogga. 
45. Jag hatar att åka skidor.
46. Jag gillar att åka skridskor.
47. Mina favoritårstider är sommar och vinter.
48. Jag får 500 kr i månadspeng.
49. Jag har en HTC Sensation 
50. Nu har jag berättat 50 helt ointressanta saker om mej själv
 
Nu så ska jag sluta svettas och gå och lägga mej(snart) så god natt och hejdå!<33

Kommentera här: