Kalender #8

Hej.
Börjar bli ganska drygt det här men det är bara för att jag ska börja blogga mer ochså.
 
Hade tänkt göra en smink tutorial idag men nu blev det så att jag åkte bort..
 
Men jag hade tänkt visa er vad jag önskar mej i födelsedagspresent. 
Skriver storlek, Nummer och vart det är ifrån.
 
Rosa Rosa Rosa Pyjamas, Pyjamas i bekväm bomullskvalitet....
(KappAhl, Stl 170 bara för att det är en pyjamas och jag vill sova i stora kläder. )
 
(Lindex, Stl M bara för att jag vill ha den stor! )
 
(Lindex, Stl 158/164)
 
(Lindex, 158/164)
 
Sparkle in Paris Lip Gloss
(www.oriflame.se , Sparkle In Paris Lipgloss nr. "24817 sheer pink")
 
Neo Chic Lipstick
(www.oriflame.se , Neo Chic Lipstick, Vill ha nr "25064 Strong Fuschia" men det fanns inte bilde på den så...)
 
BaByliss Pro 180 Curling Iron 19mm 2319E i gruppen Värmeverktyg / Locktång hos Lyko Hair AB (94-110)
Önskar mej en locktång och jag lånade bilden från www.lyko.se
 
 
 
 
Visar ju inte alla kläder och så... Men om jag skulle visa ALLT jag önskar mej så skulle det ta flera dagar att kolla igenom alla sidor. 
 
Men nu är kalender #8 slut! Hörs imorgon!<33

Kommentera här: